Waardering dienstverlening POSG groeit
Door het continu onderzoeken van de klanttevredenheid is POSG steeds weer in staat zich te verbeteren.
Groei waardering opdrachtgevers
Uit het meest recente kwalitatieve onderzoek blijkt dat onze opdrachtgevers de dienstverlening nog meer zijn gaan waarderen. Daarboven zien we in de laatste kwantitatieve terugkoppelingen dat de NPS score met 10% gestegen is. Dit is een groot compliment voor POSG en al haar medewerkers. Naast goede feedback in het algemeen valt het in dit onderzoek op dat de waardering van onze adviseurs gestegen is naar een 9. Een greep uit de reacties van onze opdrachtgevers:
“Professionele en klantgerichte begeleiding, zowel in het proces
rondom de contract vastlegging als de begeleiding van de kandidaat.”
“Professioneel, hoog slagingspercentage, groot netwerk en consequent in hetgeen wat ze doen.“
“Professioneel, laagdrempelig, no-nonsense. Je krijgt niet nog
allerlei mailingen het werkt gewoon goed.”
Dienstverlening optimaliseren
Met de gegeven feedback kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. Het blijft daarnaast goed om te lezen dat de inzet van onze adviseurs en loopbaancoaches zich uitbetaald in positieve feedback. Langs deze weg willen we alle klanten bedanken voor de geleverde feedback.
Mobiliteitsdienstverband
Benieuwd naar de mogelijkheden als professional of werkgever? Lees verder:
Voor professionals >
Voor werkgevers >