Kwaliteit van dienstverlening

Het succes van onze dienstverlening berust op kwaliteit. Op de zorgvuldigheid van onze gecertificeerde bedrijfsprocessen. En de persoonlijke aandacht die we besteden aan de Professionals die bij ons in Mobiliteitsdienstverband zijn. Zo brengen we je daadwerkelijk verder.

Certificering

POSG garandeert de kwaliteit van haar dienstverlening met onder andere de volgende certificeringen: ISO 9001, NEN 4400, CMI en NOLOC (loopbaancoaches). Ook houden wij doorlopend klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken. Deze worden uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Integron. In 2018 blijkt hieruit een gemiddelde klantwaardering van 8,2. Onze Professionals binnen het Rijk waarderen de dienstverlening van POSG met gemiddeld een 9,2.

Waardering in de markt

De dienstverlening van POSG staat in de markt hoog aangeschreven. Zo hebben wij in de afgelopen jaren nieuwe raamovereenkomsten voor mobiliteitstrajecten gesloten met de gehele Rijksoverheid, de gemeente Tilburg, de gemeenten Westland (Pijnacker-Nootdorp en Leidschendam-Voorburg) en de gemeenten Venlo/Venray en Horst aan de Maas, de Vrije Universiteit Amsterdam, Port of Rotterdam en de gemeente Utrecht. Daarnaast voeren wij al vele jaren met succes mobiliteitstrajecten uit voor nagenoeg alle gemeenten in Nederland, meerdere universiteiten, provincies en waterschappen.